Zum Hauptinhalt wechseln

Repariere deine Sachen

Recht auf Reparatur

Store

Englisch
Deutsch
Schritt 2
Try this method first. Mircrosoft has pulled the driver for public download. Before opening Device Manager, see if it installs automatically. If this does not work, the driver will need to be installed manually.
Driver installation (Windows Update)
  • Try this method first. Mircrosoft has pulled the driver for public download.

  • Before opening Device Manager, see if it installs automatically. If this does not work, the driver will need to be installed manually.

Versuche zuerst diese Variante. Microsoft hat den Treiber aus dem öffentlichen Download-Katalog entfernt.

Obwohl diese Methode nicht die zuverlässigste ist, lohnt es sich dennoch, sie auszuprobieren.

Gib Windows die Gelegenheit, den Treiber automatisch zu installieren, bevor du den Geräte Manager öffnest. Wenn dies nicht funktioniert, muss der Treiber manuell installiert werden.

[title] Driver installation (Windows Update)
[* icon_caution] '''''Try this method first. Mircrosoft has pulled the driver from thefor public Update catalog.'''''
[* icon_note] '''''While this method isn't as reliable, it is still worth trying
download.'''''
[* black] Before opening Device Manager, give Windows an opportunity to try and pick up the driversee if it installs automatically. If itthis does not work, the driver will need to be installed manually.
download.'''''