Zum Hauptinhalt wechseln

Englisch
Deutsch

Schritt 1 übersetzen

1. Schritt
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 6.9 mm-long pentalobe screws at the bottom edge of the iPhone.

  • If the screws are stripped or damaged, replace the screws.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Bevor du anfängst, sollte der Akku deines iPhones auf unter 25% entladen sein. Ein geladener Lithium-Ionen Akku kann Feuer fangen und/oder explodieren, wenn er beschädigt wird.

Schalte dein iPhone aus, bevor du daran arbeitest.

Wenn du ein iPhone öffnest werden seine wasserfesten Dichtungen beschädigt. Halte Ersatzdichtungen bereit, bevor du nach diesem Schritt weitermachst, oder vermeide es, dein iPhone der Feuchtigkeit auszusetzen, wenn du es ohne neue Dichtungen wieder zusammenbaust.

Drehe die beiden 6,9 mm langen Pentalobe Schrauben an der unteren Kante heraus.

[* icon_caution] Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.
[* red] Remove the two 6.9 mm-long pentalobe screws at the bottom edge of the iPhone.
[* icon_reminder] If the screws are stripped or damaged, [product|IF377-047-2|replace the screws|new_window=true].
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have [product|IF377-048|replacement seals|new_window=true] ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.