Zum Hauptinhalt wechseln

Englisch
Deutsch

Schritt 1 übersetzen

1. Schritt
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.5 mm pentalobe screws from the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Bevor du anfängst, entlade den Akku deines iPhones auf unter 25%. Ein geladener Lithium-Ionen Akku kann Feuer fangen und/oder explodieren, wenn er versehentlich beschädigt wird.

Schalte dein iPhone aus, bevor du daran arbeitest.

Wenn du ein iPhone öffnest, werden seine Dichtungen beschädigt. Wenn du sie nicht austauschst, wird dein iPhone nicht mehr wasserfest sein.

Drehe die beiden 3,5 mm Pentalobe Schrauben an der unteren Kante heraus.

[* icon_caution] Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will damage its waterproof seals. If you do not replace the seals, your phone will no longer be water resistant.
[* red] Remove the two 3.5 mm pentalobe screws from the bottom edge of the iPhone.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have [product|IF372-005|replacement seals|new_window=true] ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.