Englisch
Deutsch
5. Schritt
Once the Mojave installer has finished downloading, select the Mojave icon in the macOS Mojave Patcher window.
  • Once the Mojave installer has finished downloading, select the Mojave icon in the macOS Mojave Patcher window.

  • Select your Mojave installer and click open

  • Now, select your volume by clicking the dropdown menu under the picture of a hard drive. You want to select the name of your USB drive.

  • My USB drive is not Macintosh HD. Do not select your Mac's hard drive/solid state drive/solid state hybrid drive. Instead, select your USB drive's name.

  • Click start operation. This may take a while to complete based on your drive speed.

Wenn der Mojave Installer heruntergeladen ist, dann wähle das Mojave Icon im Mojave Patcher Fenster an.

Wähle deinen Mojave Installer und klicke auf öffnen.

Wähle nun im Ausklappmenü unter dem Festplattensymbol das richtige Volume an, nämlich den Namen deines USB Laufwerks.

Das USB Laufwerk ist nicht Macintosh HD. Wähle nicht die Festplatte/SSD/Hybridlaufwerk deines Mac. Wähle wirklich das USB Laufwerk aus.

Klicke auf "Start Operation". Das kann je nach Geschwindigkeit deines Laufwerks einige Zeit dauern.