Zum Hauptinhalt wechseln

Repariere deine Sachen

Recht auf Reparatur

Werkzeug & Ersatzteile

Englisch
Deutsch
Schritt 12
Carefully slide an opening pick under the flex cable to separate it from the logic board, and push it carefully aside. Be very careful not to damage this delicate flex cable. The attached Touch ID sensor is uniquely paired to your MacBook's logic board—if damaged, only Apple can successfully replace it. If you have trouble, don't force it—apply a little more heat and try again.
Pry up the Touch ID cable
  • Carefully slide an opening pick under the flex cable to separate it from the logic board, and push it carefully aside.

  • Be very careful not to damage this delicate flex cable. The attached Touch ID sensor is uniquely paired to your MacBook's logic board—if damaged, only Apple can successfully replace it.

  • If you have trouble, don't force it—apply a little more heat and try again.

Schiebe behutsam ein Plektrum unter das Flachbandkabel und löse es vom Logic Board ab. Drücke es vorsichtig zur Seite.

Sei sehr vorsichtig und beschädige dieses empfindliche Flachbandkabel nicht. Der angeschlossene Touch ID Sensor ist mit dem Logic Board des MacBooks gekoppelt. Wenn das Kabel beschädigt ist, kann es nur von Apple repariert werden.

Wenn es zu schwer geht, darfst du keine Gewalt anwenden. Erwärme es nochmals ein wenig und probiere es erneut.