Zum Hauptinhalt wechseln

Hinweis: Du bearbeitest eine grundständige Anleitung. Alle Änderungen, die du vornimmst, betreffen alle 3 Anleitungen, die diese beinhalten.

Englisch
Deutsch

Schritt 7 übersetzen

Schritt 7
Pull the battery out of the rear case. If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable. If your new battery doesn’t have adhesive preinstalled, refer to this guide to replace the adhesive strips.
  • Pull the battery out of the rear case.

  • If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable.

  • If your new battery doesn’t have adhesive preinstalled, refer to this guide to replace the adhesive strips.

  • Perform a hard reset after reassembly. This can prevent several issues and simplify troubleshooting.

Ziehe den Akku aus dem hinteren Gehäuse heraus.

Sollte dein Ersatzakku in einer Plastikhülle geliefert werden, dann entferne zuerst die Plastikhülle vom Akku, indem du die Hülle vom Flachbandkabel abziehst.

Wenn an deinem neuen Akku noch keine Klebestreifen dran sind, dann folge dieser Anleitung, um die Klebestreifen korrekt anzubringen.

Führe nach dem Austausch einen Hard Reset durch. Dieser hilft diverse Probleme zu vermeiden und eventuell trotzdem nötige Fehlersuche zu vereinfachen.