Zum Hauptinhalt wechseln

Englisch
Deutsch

Schritt 7 übersetzen

7. Schritt
Pull the battery out of the rear case. If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable. When installing the battery, refer to this guide to replace your battery's adhesive strips.
  • Pull the battery out of the rear case.

  • If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable.

  • When installing the battery, refer to this guide to replace your battery's adhesive strips.

  • Perform a hard reset after reassembly. This can prevent several issues and simplify troubleshooting.

Ziehe den Akku aus dem hinteren Gehäuse heraus.

Sollte dein Ersatzakku in einer Plastikhülle geliefert werden, dann entferne zuerst die Plastikhülle vom Akku, indem du die Hülle vom Flachbandkabel abziehst.

Wenn du deinen neuen Akku installierst folge dieser Anleitung, um die Klebestreifen korrekt anzubringen.

Führe nach dem Austausch einen Hard Reset durch. Dieser hilft diverse Probleme zu vermeiden und eventuell trotzdem nötige Fehlersuche zu vereinfachen.