Zum Hauptinhalt wechseln

Repariere deine Sachen

Recht auf Reparatur

Werkzeug & Ersatzteile

Englisch
Deutsch
Schritt 3
Connect your laptop to power supply since the update of your phone will take some time. Now choose "repair my phone / tablet". By this way you can fully erase your phone and remove any security password, PIN etc., or change firmware if your phone have OS problem and can't be powered on correctly. This is your last warning about losing your personal data.
  • Connect your laptop to power supply since the update of your phone will take some time.

  • Now choose "repair my phone / tablet". By this way you can fully erase your phone and remove any security password, PIN etc., or change firmware if your phone have OS problem and can't be powered on correctly.

  • This is your last warning about losing your personal data.

Schließe deinen Laptop an die Stromversorgung an, da die Aktualisierung deines Telefons einige Zeit in Anspruch nehmen wird.

Wähle nun "Mein Telefon / Tablet reparieren". Auf diese Weise kannst du dein Telefon vollständig löschen und Sicherheitskennwörter, PIN usw. entfernen oder die Firmware ändern, wenn auf deinem Telefon ein Betriebssystemfehler vorliegt und das System nicht ordnungsgemäß eingeschaltet werden kann.

Dies ist diene letzte Warnung zum Verlust deiner persönlichen Daten.