Zum Hauptinhalt wechseln
Englisch
Deutsch
6. Schritt
Also you can Factory Reset your device. "This performs a factory reset on your device. Your apps, photos, music and settings will be deleted. After you erase the device, Android Device Manager will not longer work. This reset is permanent. We may not be able to wipe the content of the SD card in your device." "If your device is offline, we will perform the factory reset as soon as it goes online."
  • Also you can Factory Reset your device.

  • "This performs a factory reset on your device. Your apps, photos, music and settings will be deleted. After you erase the device, Android Device Manager will not longer work. This reset is permanent. We may not be able to wipe the content of the SD card in your device."

  • "If your device is offline, we will perform the factory reset as soon as it goes online."

Außerdem kannst du dein Gerät auf Werkseinstellungen zurücksetzen.

"Dies wird deine Apps, Fotos, Musik und sämtliche Einstellungen löschen. Nachdem du das Gerät zurückgesetzt hast, wird Android Device Manager nicht mehr mit deinem Gerät kommunizieren können. Diese Formatierung ist nicht rückgängig zu machen. Vielleicht ist es nicht möglich, die SD-Karte ebenfalls zu formatieren."

"Wenn dein Gerät offline ist, werden wir dein Gerät zurücksetzen, sobald es das nächste Mal online ist."