Zum Hauptinhalt wechseln
Englisch
Deutsch
14. Schritt
Don't use metal prying tools in your guides except as a last resort. The nylon spudger and plastic opening tools included in your toolkit are ESD-safe and are less likely to cause cosmetic damage. Only instruct your readers to use a metal spudger when safer tools aren't up to the task. Never use a screwdriver to pry open your device.
  • Don't use metal prying tools in your guides except as a last resort.

  • The nylon spudger and plastic opening tools included in your toolkit are ESD-safe and are less likely to cause cosmetic damage.

  • Only instruct your readers to use a metal spudger when safer tools aren't up to the task. Never use a screwdriver to pry open your device.

Benutze zum Hebeln keine Metallwerkzeuge in deinen Anleitung, ausser als allerletzte Möglichkeit.

Der Nylon-Kunstoff-Spudger und die Plastiköffnungswerkzeuge, die in deinem Toolkit enthalten sind, sind antistatisch und du riskierst mit ihnen weniger oberflächliche Schäden wie Kratzer.

Empfehle deinen Lesern die Benutzung eines Metallspudgers nur, wenn sicherere Werkzeuge der Aufgabe nicht gewachsen sind. Benutze niemals einen Schraubendreher, um ein Gerät aufzuhebeln.