Zum Hauptinhalt wechseln

Hinweis: Du bearbeitest eine grundständige Anleitung. Alle Änderungen, die du vornimmst, betreffen alle 17 Anleitungen, die diesen Schritt beinhalten.

Englisch
Deutsch

Schritt 1 übersetzen

1. Schritt
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.4 mm pentalobe screws at the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Vor dem Beginn sollte der Ladestand des iPhones unter 25% liegen. Ein geladener Lithium-Ionen Akku kann bei Beschädigung brennen oder explodieren.

Schalte das iPhone aus, bevor du es auseinandernimmst.

Nach dem Öffnen des Gerätes ist das iPhone nicht mehr wasserdicht. Sei nach der Reparatur extra vorsichtig, dass du dein iPhone keinen Flüssigkeiten aussetzt.

Entferne die zwei 3,4 mm Pentalobe Schrauben an der Unterseite des iPhones.

[* icon_caution] Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* icon_caution] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Take extra care not to expose your iPhone to liquid damage after completing your repair.
[* red] Remove the two 3.4 mm pentalobe screws at the bottom edge of the iPhone.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have [product|IF333-011|replacement seals|new_window=true] ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.