Englisch
Deutsch

Schritt 1 übersetzen

1. Schritt
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.6 mm Pentalobe P2 screws next to the dock connector.

    • Be sure the driver is well-seated when removing Pentalobe screws—they are easy to strip.

  • During reassembly, we recommend you replace the 5-point screws with equivalent Phillips screws. Our Liberation Kit provides the tools and screws needed to replace the Pentalobe screws with Phillips screws.

Bevor du anfängst, entlade deinen iPhone Akku auf weniger als 25%. Ein geladener Lithium-Ionen Akku kann Feuer fangen und/oder explodieren, wenn man ihn aus Versehen punktiert.

Schalte dein iPhone aus, bevor du mit der Demontage beginnst.

Entferne die beiden 3,6 mm P2 Pentalobe Schrauben neben dem Dockanschluss.

Vergewissere dich, dass du den Schraubendreher gut im Schraubenkopf ansetzt, wenn du die Pentalobe Schrauben entfernst, denn sie können leicht beschädigt werden.

Wir empfehlen dir beim Wiederzusammenbau die Pentalobe Schrauben durch baugleiche Phillips Schrauben zu ersetzen. Unser Liberation Kit beinhaltet die Werkzeuge und Schrauben, die du benötigst, um die Pentalobe Schrauben durch die Phillips Schrauben zu ersetzen.