Zum Hauptinhalt wechseln
Englisch
Deutsch
6. Schritt
Again, use a coffee filter or lint-free cloth and a drop of ArctiClean Thermal Material Remover to clean any thermal paste residue off the processor surface. Use a new coffee filter or cloth to apply a drop of ArctiClean Thermal Surface Purifier to remove any oils and prepare the surface.
  • Again, use a coffee filter or lint-free cloth and a drop of ArctiClean Thermal Material Remover to clean any thermal paste residue off the processor surface.

  • Use a new coffee filter or cloth to apply a drop of ArctiClean Thermal Surface Purifier to remove any oils and prepare the surface.

  • Allow the processor(s) to dry completely!

Verwende wieder einen Kaffeefilter oder faserfreies Tuch mit einem Tropfen ArctiClean Wärmeleitpasten-Entferner, um die Rückstände der Wärmeleitpaste von der Oberfläche des Prozessors zu entfernen.

Sobald alle sichtbaren Rückstände von der Oberfläche entfernt sind, verwende einen neuen Kaffeefilter oder ein sauberes Tuch und ArctiClean Reinigungsmittel, um jegliche Fettrückstände zu entfernen und die Oberfläche vorzubereiten.

Lasse den Prozessor komplett trocknen.