Zum Hauptinhalt wechseln

Repariere deine Sachen

Recht auf Reparatur

Store

Niederländisch
Deutsch

Schritt 9 übersetzen

Schritt 9
Breng lijm aan op alle eerder bestudeerde zones met lijmresten op het oude scherm, namelijk de randen, de volledige zwarte onderzijde van het scherm, de bovenhoeken en rond de oorspeaker. Lijn het nieuwe scherm netjes uit met het frame. Druk het scherm zachtjes aan. Vermijd om te grote kracht op het scherm uit te oefenen om LCD schade te voorkomen. Je zou lichte klikgeluiden moeten horen wanneer de pinnen en kruisjes op het frame zich verankeren in het chassis. Vergeet op het einde niet de 2 schroeven onderaan er terug in te schroeven, de sim tray terug te plaatsen en eventuele covers.
Installeer het nieuwe scherm
  • Breng lijm aan op alle eerder bestudeerde zones met lijmresten op het oude scherm, namelijk de randen, de volledige zwarte onderzijde van het scherm, de bovenhoeken en rond de oorspeaker.

  • Lijn het nieuwe scherm netjes uit met het frame. Druk het scherm zachtjes aan. Vermijd om te grote kracht op het scherm uit te oefenen om LCD schade te voorkomen. Je zou lichte klikgeluiden moeten horen wanneer de pinnen en kruisjes op het frame zich verankeren in het chassis.

  • Vergeet op het einde niet de 2 schroeven onderaan er terug in te schroeven, de sim tray terug te plaatsen en eventuele covers.

Tragen Sie Klebstoff auf alle zuvor untersuchten Bereiche mit Leimresten auf dem alten Bildschirm auf, und zwar auf die Kanten, den gesamten schwarzen unteren Bildschirmbereich, die oberen Ecken und um den Ohrlautsprecher.

Richten Sie den neuen Bildschirm sauber am Rahmen aus. Drücken Sie leicht auf den Bildschirm. Vermeiden Sie zu viel Kraft auf den Bildschirm, um Schäden am LCD zu vermeiden. Sie sollten leichte Klickgeräusche hören, wenn die Stifte und Kreuze am Rahmen im Chassis verankert sind.

Vergessen Sie am Ende nicht, die 2 Schrauben unten einzudrehen, den Sim-Tray und die Abdeckungen wieder einzusetzen.

Deine Beiträge sind lizenziert unter der Open-Source Creative Commons Lizenz.