Zum Hauptinhalt wechseln
Englisch
Niederländisch

Apple Watch Series 2 Schermopening

Informationen zur Anleitung

= Fertig = Unvollständig

      Beschreibe das genaue Ersatzteil oder den Bestandteil des device an dem du arbeitest. Bsp. Akku

      Einen Titel erstellen.

      Diese kurze Zusammenfassung wird nur in den Suchergebnissen angezeigt.

      Gebe Hintergrundinformationen, bevor der Leser mit der Anleitung beginnt.

      Anleitungsschritte

      1. Schritt — Zet je Apple Watch uit

      Voordat je met een reparatie begint, haal je je horloge uit de oplader en zet 'm uit.

      2. Schritt — Gebruik warmte

      Bereid een iOpener voor (of pak een föhn or warmtepistool) en verwarm daarmee het gezicht van de horloge totdat het net te warm is om aan te raken.

      3. Schritt — Lees alle waarschuwingen

      Omdat de ruimte tussen het scherm en de body van de horloge zo klein is, heb je een scherp mesje nodig om ze van elkaar te scheiden. Lees de volgende waarschuwingen goed door voordat je doorgaat.

      4. Schritt — Lift het scherm omhoog

      Plaats een kant van een aflopend mes in de enge ruimte tussen het scherm en de buitenste behuizing. Begin aan de korte kant van het scherm, het dichtst bij de digital crown.

      5. Schritt

      Als je een kleine ruimte met je mes hebt gemaakt, verwijder je het mes en kun je de dunne kant van een openingstool erin steken.

      6. Schritt

      Steek een openingsplectrum onder het scherm en scheid op voorzichtige wijze de Force Touch afdichting van het scherm.

      7. Schritt

      Voorkom dat je de schermkabels beschadigt door het scherm nog steeds niet volledig te openen of los te maken.

      Deine Beiträge sind lizenziert unter der Open-Source Creative Commons Lizenz.