Zum Hauptinhalt wechseln
Englisch
Niederländisch

Apple Watch Series 3 Vervanging van de Force Touch pakking

Grundständige Anleitungen

Bevor diese Anleitung als vollständig übersetzt gilt müssen alle grundständigen Anleitungen übersetzt werden.

Apple Watch Series 2 Schermopening

Apple Watch Series 3 Ontkoppeling van de batterij - vooraf vereiste handleiding

Informationen zur Anleitung

= Fertig = Unvollständig

      Beschreibe das genaue Ersatzteil oder den Bestandteil des device an dem du arbeitest. Bsp. Akku

      Einen Titel erstellen.

      Diese kurze Zusammenfassung wird nur in den Suchergebnissen angezeigt.

      Gebe Hintergrundinformationen, bevor der Leser mit der Anleitung beginnt.

      Anleitungsschritte

      1. Schritt — Force Touch pakking

      Gebruik de punt van een wriktool om de aansluiting van de Force Touch pakking in een rechte beweging omhoog te duwen en zo de Force Touch pakking los te maken.

      2. Schritt

      Verwarm je iOpener voor nog eens 30 seconden en plaats deze boven op de Force Touch pakking om de lijm eronder te verzachten. (Als alternatief kun je het verwarmen met behulp van een föhn of een warmtepistool.)

      3. Schritt

      Gebruik een pincet om de Force Touch pakking los te krijgen.

      4. Schritt

      Verwijder alle lijmresten (en gebroken glas als dat er is) gronding van de behuizing voordat je je horloge weer sluit.

      5. Schritt

      Als je je oude scherm hergebruikt, zorg dan dat je alle lijmresten aan de achterkant van het scherm ook weg hebt gehaald.

      6. Schritt

      Gebruik een pincet om op voorzichtige wijze de blauwe beschermlaag aan de onderkant van de vervangende Force Touch pakking te verwijderen, waardoor het kleefgedeelte vrijkomt.

      7. Schritt

      Met het vrijgemaakte kleefgedeelte aan de onderkant, kun je de Force Touch pakking over het scherm (mits aangesloten) heen dirigeren en op de juiste positie plaatsen.

      8. Schritt

      Zorg ervoor dat je scherm is aangesloten voordat je de batterij opnieuw aansluit.

      9. Schritt

      Gebruik een pincet om de metalen plaat die de batterijaansluiting beschermt terug te plaatsen in haar originele positie.

      10. Schritt

      Gebruik een pincet om de blauwe beschermlaag bovenop de Force Touch pakking te verwijderen, zodat de laatste kleefstrip ook vrij komt.

      11. Schritt

      Breng het scherm op z'n plaats en druk deze stevig op de pakking.

      Deine Beiträge sind lizenziert unter der Open-Source Creative Commons Lizenz.