Zum Hauptinhalt wechseln
Englisch
Niederländisch

Loskoppelen van het logic board

Informationen zur Anleitung

= Fertig = Unvollständig

      Beschreibe das genaue Ersatzteil oder den Bestandteil des device an dem du arbeitest. Bsp. Akku

      Einen Titel erstellen.

      Diese kurze Zusammenfassung wird nur in den Suchergebnissen angezeigt.

      Gebe Hintergrundinformationen, bevor der Leser mit der Anleitung beginnt.

      Anleitungsschritte

      1. Schritt — Koppel het logic board los

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.4 mm lange schroeven die de beugel over de trackpadaansluiting bevestigen los te schroeven.

      2. Schritt

      Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van het trackpad uit het contact omhoog te duwen.

      3. Schritt

      Schuif de punt van een spudger onder de speakerkabel en duw deze in een rechte beweging omhoog om de speaker los te koppelen.

      4. Schritt

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.3 mm lange schroeven die de beugel over de USB-C poort aansluiting bevestigen los te schroeven.

      5. Schritt

      Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van de USB-C poort omhoog te duwen en deze uit het contact op het logic board te verwijderen.

      6. Schritt

      Gebruik een spudger om de kleine sluitklem op de ZIF-aansluiting van de geluidskaartkabel omhoog te wippen.

      7. Schritt

      Trek de zwarte tape die over de kabelaansluiting van de ventilator heen zit geplakt los.

      8. Schritt

      Gebruik de punt van je spudger om de sluitklem op de ZIF-aansluiting van de ventilatorkabel omhoog te duwen.

      9. Schritt

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.4 mm lange schroeven die de beugel over de antennekabel bevestigen te verwijderen.

      10. Schritt

      Steek de punt van een spudger onder een van de antennekabels, zo dicht mogelijk bij de aansluiting. Duw de kabel vervolgens recht omhoog om de kabel los te koppelen.

      11. Schritt

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.5 mm lange schroeven die de beugel over de schermkabelaansluiting bevestigen te verwijderen.

      12. Schritt

      Gebruik het platte einde van een spudger om de schermkabelaansluiting omhoog te duwen.

      Deine Beiträge sind lizenziert unter der Open-Source Creative Commons Lizenz.