Zum Hauptinhalt wechseln

Englisch
Deutsch

Schritt 1 übersetzen

Schritt 1
Remove the 1.25 mm-long Y000 screw securing the battery & display connector cover bracket. Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.
Unscrew the battery and display connector cover
  • Remove the 1.25 mm-long Y000 screw securing the battery & display connector cover bracket.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.

  • During reassembly, this is a good point to power on your iPhone and test all functions before you seal the display in place. Be sure to power your iPhone back down completely before you continue working.

Entferne die beiden 1,25 mm langen Y000 Schrauben, mit denen die Halterung an der Abdeckung am Stecker des Akku- und Displaykabels befestigt ist.

Halte während der ganzen Reparatur alle Schrauben gut geordnet und achte darauf, dass jede Schraube an ihren alten Platz zurück kommt, sonst kann das iPhone schwer beschädigt werden.

Beim Zusammenbau ist jetzt eine gute Gelegenheit, um alle Funktionen zu testen, bevor du das iPhone wieder zuklebst. Vergiss nicht, es danach wieder auszuschalten.