Zum Hauptinhalt wechseln

Hinweis: Du bearbeitest eine grundständige Anleitung. Alle Änderungen, die du vornimmst, betreffen alle 2 Anleitungen, die diese beinhalten.

Englisch
Französisch
Schritt 3
Using a plastic opening tool  or spudger move the keyboard out of position. There is a thin cable on the backside of the keyboard. Make sure when you move the keyboard out of position you do so slowly to prevent damage to this cable. If you use a spudger it is recommended that you use a plastic spudger to reduce the chance of damaging any internal parts.
  • Using a plastic opening tool or spudger move the keyboard out of position.

  • There is a thin cable on the backside of the keyboard. Make sure when you move the keyboard out of position you do so slowly to prevent damage to this cable.

  • If you use a spudger it is recommended that you use a plastic spudger to reduce the chance of damaging any internal parts.

À l'aide d'un outil d'ouverture en plastique ou d'un spudger, déplacez le clavier hors de sa position.

Il y a un câble fin à l’arrière du clavier. Assurez-vous que lorsque vous déplacez le clavier hors de sa position, faites-le lentement pour éviter d'endommager ce câble.

Si vous utilisez un spudger, il est recommandé d'utiliser un spudger en plastique afin de réduire les risques d'endommager les pièces internes.