Einleitung

Führe bei deinem iPhone 6 einen ezwungenen Neustart durch, wenn der Bildschirm eingefroren ist und es nicht mehr reagiert. Dieser Vorgang ist sehr leicht zu bewerkstelligen und erfordert keine Werkzeuge.

  1. Drücke auf den Home Button und halte ihn gedrückt.
    • Drücke auf den Home Button und halte ihn gedrückt.

    • Während du den Home Button noch gedrückt hälst, drücke auf den Sleep/Wake Button und halte auch diesen gedrückt.

  2. Halte beide Tasten für etwa 10 Sekunden gedrückt, bis das Apple Logo auf dem Bildschirm erscheint.
    • Halte beide Tasten für etwa 10 Sekunden gedrückt, bis das Apple Logo auf dem Bildschirm erscheint.

Ziellinie

100%

Beginne zu übersetzen ›

Evan Noronha

Mitglied seit 05.02.2015

152.367 Reputation

Team

Community

108 Mitglieder

Hi I tried this method and I still can't get my phone unfrozen. Is there anything else I could try? Thank you in advance .

cracciato - Antwort

I have an Iphone 6 which just broke in mid use. No GPS signal then freeses. Now it only goes as far as the apple logo. Tried to update and replace from a backup but nothing works. I havent goten it back but service says it needs replacement for 379Euros. Do you have any ideas on how to debug what needs to replaced? Mobo, something else maybe? does anybody know what IOS requires from the hardware to be able boot up? What post tests are there. The phone has always been in a lifeproof nuud case thats really robust and waterproof so I can't understand what could have gone wrong on this...

christianharju - Antwort

I have this problem my phone has been in service now for three months no progress

Kaliisa Desire pamela -

this works if you have random block popping up on you screen just saying!

jakke.orn - Antwort

My iphone 6 shows "iphone disabled"

what do i do please??

Stanley Ifeanyi - Antwort

Statistik anzeigen:

Letzte 24 Stunden: 629

Letzte 7 Tage: 4,211

Letzte 30 Tage: 19,347

Insgesamt: 599,685