Einleitung

Diese Anleitung zeigt dir, wie du deinen Computer zurücksetzt (simuliert das Entfernen und Wiedereinsetzen des Akkus).

Ersatzteile

Kein Ersatzteil erforderlich.

  1. Auf der Unterseite findest du ein kleines Loch in der Verkleidung. Benutze eine Büroklammer und drücke sie in das Loch für etwa 4 Sekunden, um einen Reset durchzuführen. Benutze eine Büroklammer und drücke sie in das Loch für etwa 4 Sekunden, um einen Reset durchzuführen.
    • Auf der Unterseite findest du ein kleines Loch in der Verkleidung.

    • Benutze eine Büroklammer und drücke sie in das Loch für etwa 4 Sekunden, um einen Reset durchzuführen.

    Schau dich im Store um
Abschluss

Um dein Gerät wieder zusammenzusetzen, befolge die Anleitung in umgekehrter Reihenfolge.

100%

Beginne zu übersetzen ›

ZFix

Mitglied seit: 09.12.2013

162.957 Reputation

Team

Master Techs Mitglied von Master Techs

Community

281 Mitglieder

Yep-it worked exactly as suggested. Sharp end of a small safety pin and bobs your uncle.

Thanks again. Was worried that it could be something worse.

Russ

dabblers2 - Antwort

Its not working on my laptop Acer aspire S3.. I press it in 4 second but its not gonna work.

What can I do to fix it?

dongyul54 - Antwort

Ok, it works perfectly..., thank you to your suggest.

My Acer Aspire ES1-512-C08J, did not accept anythink from keyboard to input password at start of windows 10, but in Bios setup did it works.

No solutions to change keyboard, or reset bios to default configuration, but only when i pushed in the pinhole reset switch battery on back laptop, while laptop was on, and it immediatly drops down switch off, and when i restart laptop from normal push button power on, all works another time ok.....

Sorry for my bad english...

Vito Perrino - Antwort

Should I perform these steps with the laptop turned on or turned off?

Ridhwaan Hassim - Antwort

Well the same thing happened me, i pushed around 15 seconds, without connected to energy, and iwas go to sleep, i woke up and i reconnect the energy and press power button and works ok, i turned off with normal windows 10 process, and now it´s again the same problem, any suggestion?

James Korner - Antwort

Statistik anzeigen:

Letzte 24 Stunden: 45

Letzte 7 Tage: 271

Letzte 30 Tage: 1,541

Insgesamt: 78,812